Vecka 40+3

Vecka 40+3

..så nu skulle alltså lillebror egentligen redan ha varit här! Kan inte direkt påstå att jag har jättemycket känningar av att något skulle vara på gång! De sista dagarna har jag tvärtom fått massor av ny energi och jag är inte alls lika trött som tidigare! Kanske är det nån slags uppladdning? Kroppen är ju fenomenal när det gäller..
Det känns som om magen har sjunkit lite iaf.
Joanna föddes i vecka 41+4, alltså 12 dagar efter beräknat datum, och jag tror nog att det blir något liknande även denna gång! Men det känns helt okej, speciellt som vi just nu är attackerade av vattkoppeviruset:)

Ha det bäst,
Kram Petra

Kommentarer
Postat av: emma / pyret

oj oj vad stor du är.
hoppas attden saista tiden går fort nu och att ni har lillebror hos er så snart som möjligt.
här är det fint. Tilda äter och sover för det mesta - som små bebisar ska:)

Skickar styrkekramar till dig och hoppas på en smidig förlossning!
emma


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback