Lucas ger sig in i matchen!

Nu börjar Lucas bli stark och han älskar att leka med syskonen! Speciellt kul är det att klättra på Victor men Victor är itne riktigt lika förtjust i just den leken.. Först tycker han att det är kul, men när Lucas liksom vältrar sig över honom så går det liksom för långt:)

Här ser man hur Lucas spanar in Victor och förbereder sig för att klättra upp på honom:) Kolla in Lucas blick:)



Hmmm..hur ska jag lättast ta mig upp..jag tar vägen över magen! Än så länge är Victor med på noterna:)


Sådär ja:) Fast nu får Victor nog, kolla in blicken:)


Som vanligt slutar det med att vi får lyfta bort en arg Lucas som inte fattar vad problemet är, skulle vi inte leka eller??!?


Här sitter den söta lilla varelsen:)

Kommentarer
Postat av: Nanna

MEN SHIT!

JAG ÄR I CHOCK! Är det där lucas??

Hur STOR har inte han blivit?! Vad hände lixom..

Han är ju ingen bebis, han är ett barn!!

Och hur SJUKT är det inte att jag bara träffat denna söta unge en enda gång!!!



Postat av: Jennie

IIHHIII vad han har vuxit lilltrollet!!!

Såå sööööööööt precis som sina syskon! hihi



Krya på dig btw!



Kram

2009-03-07 @ 23:19:01
URL: http://grafiskformgivare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback