Lucas är fortfarande sjuk.

I natt var han på akuten till kl 02,00. Han har sån hosta och så svårt att andas till och från. Dom tog rs-test på honom och i morgon får vi svar på det. Hoppas att det inte är det.

Annars är han gladare idag och han sov nästan 3 timmar på dan i min famn. Han har ju ätit penicillin i 4 dagar nu så det borde väl vända snart???

Stefan och ungarna är på väg hem. Vi ska äta köttbullar och potatis till middag. Victor tycker att det är kul att vara med och blanda smeten och sen rulla köttbullarna! Bra med mat som han kan hjälpa till att laga:)

Håll tummarna för att min lilla bebis snart är frisk igen!!!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Håller både tummar och tår!!!



kram

Postat av: Ulrika

Men skrutten! Krya på dig snart! Vi måste ses, var hundra år sedan! Puss o kram U

2009-03-13 @ 07:42:56
Postat av: Nanna

Håller tummarna jättehårt!!!



Pratade om vin v.13 med dig, mig, evis, hannah och sanna? :)

2009-03-13 @ 09:34:47
URL: http://nannaas.blogspot.com
Postat av: Hannah

vilken dag? Jag kommer! :) kan tyvärr inte onsdag, fredag eller lördag den veckan....hhhmmm



kram till alla

2009-03-13 @ 10:55:19
Postat av: Petra

Tack för tumhållningarna Jennie! Hoppas att du och hela din familj mår bra!!

2009-03-13 @ 12:05:21
Postat av: Petra

Hej Ullagulla, javisst var det alldeles för länge sen! Hur mår ni?? Har magsjuorna börjat släppa greppet om er? Vi torskade ju också på det, INTE kul, men det gick snabbt över iaf! Om inte annat så kör vi väl Ingmarsödejt på påsken hoppas jag:)

Hälsa Johan och krama mina små sötnisar Lova och Hugo och säg att vi saknar dom massor!!

Kram Petra

2009-03-13 @ 12:08:03
Postat av: Petra

Tjena brudar, vin med er låter ju kanontrevligt såklart, jag är på, fast det gissade ni kanske?:) Vecka 13 är inte bokad alls än så länge, men det verkar som om Hannah är rätt bokad så vi får väl styra efter henne:) Kram på er!

2009-03-13 @ 12:09:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback