Nu gillar jag inte regnet längre!

Nu är det bara tråkigt! Nu har jag städat och städat lite till, förberett middag till i kväll, lekt med klossar och massa annat och nu vill jag ha sol och vara ute.

Alexandra ville ta ett glas rosé ikväll, men det är inget roséväder idag bestämde jag mig för.

Nästa vecka ska jag träffa Anka, Anne och Evis och kanske några fler i typ Rålis eller nåt och spela kubb och dricka lite vin. Hoppas på sol då! Tyvärr kan inte
Hannah och det är jättetråkigt:( Jag saknar Hannah nu, jag är ju van vid att träffa henne varje måndag, eller åtminstone att ha kontakt med henne varje måndag för att komma överens om att vi hoppar över kören igen;)

Nu kommer bebis och vill umgås:)

Hej då!

Kommentarer
Postat av: Hannah

jag saknar dig oxå ju!!!! Ska vi köra kör i höst igen?



stoooor kraaaaam

2009-06-05 @ 10:46:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback