Michael Jackson är död!

Idag vaknar jag inte bara upp till strålande sol som strilar in mellan de kassa persiennerna. Idag vaknar vi även upp till "nyheten" att Michael Jackson- The King Of Pop, är död. Det känns..ofattbart på något sätt. Kanske inte totalt otänkbart eller oväntat, men ofattbart.
Alla har nog sin relation till Michael Jackson, det finns knappt nån som inte tycker något..

När jag ska välja vilken som är hans bästa låt så finns det ju hur många som helst att välja på, så jag tar ist en som betytt mycket för mig när jag var yngre! Oj vilka minnen som kommer av den här låten.


Jag tror inte att Michael Jackson var någon särskilt lycklig person, men jag tror att han gjorde många andra lyckliga genom sin musik.

R.I.P Michael Jackson!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej vännen! Alldeles för länge sen vi sågs! Ringde hem till dig nyss men inget svar. Slå en signal när du har tid! Puss o kram U

2009-06-26 @ 09:13:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback