Lite fest har vi ju hunnit med också!

Vi var på middag hos Matte och Sofia och fick äntligen se deras "nya" lägenhet. Den var verkligen jättefin!

Johan, Ulrika, Helena och Peter var också där och alltid när vi ses så blir det...jättekul och sent:) Vi hade barnvakt till Joanna och Victor och kände oss nästan barnfria med bara Lucas att ta hand om:)
Självklar så stannade vi längst av alla, men va fan, man får ju passa på:)



Mattias killar var hemma också och Simot var så gullig med Lucas:)


Ullis och Helena fokuserar på maten. Eller Ullis fokar på sin mat och det gör.. Helena också:)


Johan och Mattias


Helena och Peter är så söta:)

..Men min gudson Prins Hugo är sötast:)

Jag, Johan och Mattias


Ullagulla och jag.. Love is in the air:)


Matte och vackra Sofia:)


Sofia och jag tog över dj:andet!


Ingen fest utan lite gitarr:)


Ungefär här började jag känna att det kanske var dags att tänka på refrängen:) Både Stefan och Lucas satt och sov och klockan var typ 03,30:)


Tack snälla alla ni för en supertrevlig kväll:)

..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback