Inte okej!

Joanna har en ny kompis hemma. Det är första gången hon är här och vi har inte träffat henne tidigare. Hon är ett år äldre än Joanna och går alltså i en annan klass.

Tjejen är helt otrevlig!! Jag frågade om dom ville ha pannkakor till middag varpå tjejen säger med sur röst "okej, men gör många för jag ska ha minst 10 stycken". Okej sa jag, jag gör så att du blir mätt. Då halvskriker hon med ännu surare röst "och gör dom inte så himla brända för då äter jag dom inte!!"

Ehhhh?

Joanna tyckte att det blev pinsamt och sa snabbt "min mamma brukar inte göra brända pannkakor".

När det brukar jag faktiskt inte.. Shit vad skumt, inte så vanligt att barn beter sig illa hemma hos kompisar väl? Speciellt som det dessutom är första gången som vi träffar henne!

Den tonen skulle jag inte ens acceptera från mina egna barn...

Kommentarer
Postat av: sissi

oppss.. neä fyy.. men det är ju hos föräldrarna det ligger oftast


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback