Freeeeedag!!

Fredagar är alltid sköna att vakna upp till!! I dag var det iofs inte skönt att vakna alls, har sovit alldeles för lite i natt. Joanna fick vara hemma idag, hon har också sovit dåligt. Först strulade Lucas och skrek och höll Joanna vaken, sen fick hon växtvärk. Hon behöver vila idag.

Stefan kommer hem tidigt idag och då ska jag och Joanna åka till stan och shoppa skor som hon kan ha på skolavslutningen.

Igår blev föresten jag och Victor gisslan hos hans kompis. Victor var där och lekte och jag gick för att hämta honom. När vi hade samlat ihop alla bilarna så blev vi helt enkelt inte utsläppta. Han höll för dörren och var helt tokig, slängde stolar och dörrmattan omkring sig och slog till stackars Victor:( Hans mamma fick bända bort honom från dörren till slut. Victor var jätteorolig att vi kanske aldrig mer skulle komma hem "jag måste faktiskt gå till min lillebror nu" sa han! Sött att tänka på Lucas först:) Men till slut kom vi ut och kunde springa över gården in i vår port:)

Vad häder i helgen? Idag blir det bara lungt gissar jag, bara nån mysig middag med ett glas rött kanske? I morgon ska vi äta middag med Jonas och Camilla och fira lite nationaldag!Vi går på svenskt tema, förmodligen sill och sånt eller kanske vilt av nåt slag.. Får se. Trevligt lär det ju bli iaf:)

Nä, nu måste jag bada min lilla bebis och kolla om min stora tjej har plockat fram läseboken som hon lovade att läsa klart eftersom hon är hemma idag!

Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback