Fredag kväll

Nu är det fredag kväll och det är så skööööönt! Lite kan det ju ha att göra med att Stefan tog alla ungarna och gick upp till grannarna en stund och jag har suttit och snackat med Bettan i telefon i nån timme eller så. Inte så ofta man hinner med sånna marathonsamtal längre...

Vi käkade god middag eller vad man ska kalla det, massa plock typ räkor, brie, nån annan ost, salami, avocado, aioli och lite annat smått och gott. Rött vin till. Perfekt fredagsmat:)

Nu kom hela familjen hem precis och Joanna tvingar oss alla att kolla på nån film som hon har hyrt. Den handlar om hundar som kan prata. Hmm..precis vad jag är sugen på att se, men hon säger att det står att det är en familjefilm och då måste tydligen hela familjen se den. Ja, ja jag får väl ansluta mig.

Ridskolan är slut för säsongen så i morgon är det lugnt och skönt på morgonen. Skönt!

Nu "ropar" (läs skriker..) Lucas efter mig så jag ska gå och umgås lite med sötbebisen!

Ha en sköööööön fredagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback