Sommaren rullar på..

Det har varit helt fantastiska sommarveckor och vi njuter varje minut:)

Joanna och Victor är på landet med mormor, moster och morbror, så vi är nästan barnfria! Känns skumt, men skönt för dem att slippa stan i värmen:)

Jag och Stefan leker 1-barnsfamilj och förundras över att vi en gång i tiden tyckte att det var mycket jobb med _ett_ barn!! Det är ju rena semestern.. Fast jag vet, allt är ju relativt! Grejen är ju också att när man får sitt första barn så är ju allt så nytt så då känns det ju tuffare ibland! Nu börjar vi dock sakna småskiterna, men dom kommer nog hem snart:)

Idag har vi varit vid Grisslinge och badat, så skönt!! Vattnet är riktigt varmt och mankan ligga i hur länge som helst!

Förra veckan var vi på Grönan föresten, det var superkul! Jag och Joanna åkte bl.a Kvasten,  bläckfisken (bästa!!:)), Vilda musen och Flygande mattan. Vilda musen tycker jag är asläskig, men vad gör man inte..:)

Lite bilder..

Jag och Joanna på väg till Grönan!





Joanna och Livia


Jag och Lucas vid Grisslinge, Victor skymtas i bakgrunden


Lucas älskar att leka i vattnet:)


Victor och moster Matilda som vi råkade hitta vid stranden:)

Kommentarer
Postat av: Erika Norrskenet

Grisslinge? I Stockholm? Vid Mörtnäs?!!! =)))

Där har jag spenderat många somrar när jag var liten! Åhhhh vilka ljuvliga minnen!

Farfar hade stuga precis ovanför badet, förbi den lilla affären å så första gården på vänster sida. Tyvärr är den gården idag delad på 3, och det är byggt villor istället =( Är ni där ofta? Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback