Victor trodde att han skulle till Kosovo!

Stackars Victor, vad besviken han blev! Tidigare idag så sa jag till ungarna att vi skulle sticka över till mormor och morfar Mats som åker tillbaka till jobbet i Kosovo idag.

Visst, ungarna klädde på sig och vi sprang över till deras gård. Victor var jätteglad och kramade morfar och alla andra också och ropade hej då. Ehhh okej, tänkte vi, han vill väl bara kramas med alla, det är ju mysigt..

Så sa jag att nu ska vi gå hem så morfar får packa färdigt. Då bröt Victor ihop, han trodde att han skulle åka med morfar till Kosovo:) Tjeeeena mittbena, det går ju inte! Han var så ledsen och besviken stackarn!

Jag fick bära hem honom medan han stortjöt, och när vi kom hem så somnade han på soffan och där ligger han nu.

Annars har jag varit på friskis och svettis idag. Tänkte träna med Sanna, men när jag kom dit så var passhelvetet redan fullt!!! Fan, men jag glömde bort att det brukar bli sådär varje nytt år när alla människor ska starta sina nya liv och bli smaaaaala:)

Ja ja, Sanna hade ju varit smart och bokat på nätet så hon fick ju träna iaf, och Joanna och Mira fick träna juniorpasset. Jag får ta med mig Lucas och träna i veckan, då finns det barnpassning för honom vilket ju är perfekt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback