Måndag!

Idag är det måndag och det har varit jättemilt och skönt väder! Jag och Lucas bestämde oss för att åka och hälsa på gamla kollegerna och lämna Miras present på Sannas skrivbord så att Sanna kan ta hem den till Mira.

Vi köpte med oss fika och åkte dit och Lucas tyckte att det var jättekul såklart, han tycker ju att allt är jättekul:)
Han satt så glatt i Hannahs knä, han verkar tycka om henne:)

När vi kom hem så han jag egentligen bara ge honom lite mat och sen så stack jag till dagis och hämtade Victor.
Sen gick vi vidare till fritis och hämtade Joanna. Både Victor och Joanna var på jättebra humör, det var kul!

När vi skulle gå hem från fritis så blåste det så mkt så vi latade oss och tog tunnelbanan idag! Det var faktiskt skönt att slippa gå hela Tellusborgsvägen i värsta blåsten!

Vi fick sällskap av Terri på vägen och hon garvade åt mig som kom kånkande på alla ungar i blåsten och resterna av snön och sa "haha, det här är första dan på resten av ditt liv" ja, tack för den du..:) Och sen sa hon smått förundrat "jaha, du ser ju faktiskt rätt fräsch ut fortfarande trots alla barnen":) Hahaha, tänk vad lite puder och mascara kan göra:)

Väl hemma så kom Joanna på att hon ville gå till Julia så det var bara att klä på alla igen och gå över med henne dit!

Sen har vi ätit middag, falukorv med stuvade mackisar- värsta barnmaten, men rätt gott:)

Jag och Victor har youtubat och rockat loss på massa Astrin Lindgren-medleys och sen vid 19 så var det dags att klä på oss och gå och hämta Joanna hos Julia igen.

Vi bestämde att Joannas kompisar Julia och Linnea ska komma med hem till oss efter fritis på torsdag, det blir kul, för det är jättebra tjejer verkligen och dom har så kul tillsammans!! Jag lovade Joanna att fixa tacos till dem och så ska de se på Mamma Mia och High school musical! Kul:)

Nu ska jag se till att Victor varvar ner! Stefan är däckad i influensa så jag är i princip som ensamstående, och jag är full av respekt för dem som är ensamstående på riktigt!

Hej då!


Kommentarer
Postat av: Evis

Jag saknar er tjejer!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback