Lugnet efter stormen..

just den här tiden; 8,00-8,30 cirka är alltid så lugn och rofylld här hemma. Det är ungefär den enda tidpunkten på dagen som är det:)

Joanna har precis blivit upphämtad av sin klasskompis och de har travat iväg till skolan, Lucas är allmänt nöjd och Victor sitter och äter frukost. Jag kollar på
Vakna med the voice som är sååååå kul:) Ärligt, det är ett av mina bästa program, men de är nästan ingen som håller med mig!! Jag tycker att Jokob är så kul!! Rap attacksen är helt grymma!

Just det, Lucas har kommit upp i krypställlning nu och står på alla fyra och gungar lite lätt innan han välter. Han äter _massor_ helt plötsligt, alltså vanlig mat! Han är så stor min lilla pojke:)

Nu hoppas jag att det blir lika fint väder idag som igår och så hoppas jag att alla mina vänner och mina vackra underbara barn får en riktigt härlig dag!!

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback