Freeeeeeeeeeeedag:)

Idag är det fredag och det känns alltid bra! Redan när man vaknar så känner man att det är lite roligare än det brukar vara:)

I morse var Lucas jätteglad och vi har legat på golvet och kollat på Vakna med the Voice och det var kul som vanligt. Vi gjorde ett avbrott och gick in och duschade, eller rättare sagt, jag duschade och Lucas fick ligga på badrumsgolvet och leka med toarullen och badankan. Det var han nöjd med!

Lucas är riktigt bra på att åla sig fram nu och han är jättesnabb! Han sitter rätt stadigt på golvet och han står i krypställning och gungar. Han börjar få ett jäkla humör och är väldigt lik sina syskon i sättet. Han är glad och lättroad, men tappar lätt tålamodet och blir arg när det inte blir som han tänkt. Han kan bli väääääldigt arg har vi märkt... Men det är bra. Temprament är bra.

Igår var Stefan ute med en kompis och som alltid när man är ensam med alla barnen så är man helt förundrad över att det faktiskt funkade den här ggn också- alla fick middag, alla blev tvättade och ombytta och tro det eller ej, men alla tre barnen sov när kl var 21,15. Så tidigt brukar det aldrig vara lugnt här hemma annars, men det är som att ungarna skärper till sig när det bara är en vyxen hemma. Så brukar det nämligen vara för Stefan när jag är borta också!
Eftersom att alla barnen sov så hade jag massa timmar att göra ingenting på så jag ökade på mina wii-skills i tennis!

Ikväll ska jag och Joanna ha tjejkväll med Joannas kompis Linnea och hennes mamma Sandra, det blir kul.
Antingen ska vi gå på bio och sen gå och äta nåt eller så ses vi hemma hos Sandra och Linnea direkt och äter middag där och har kul.

Ha en skön fredag:)

Kommentarer
Postat av: Ulla Gulla

Tänk vad fort det går med de små... måste ses snart! Puss till er alla! Nu ska vi dra till simhallen, helt normalt kl 9 en lördagmorgon eller hur.. Din Ulla

2009-01-31 @ 09:02:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback