Pulka snöbollar och Blue Moon Bar

Nu är det redan söndag och jag vill ha en till helg!!

I fredags körde vi Guitar Hero hela kvällen och på lördagen var jag ute och åkte pulka med Victor ett par timmar. På eftermiddagen åkte jag in till stan för att handal present till Matilda som fyllde år och på kvällen gick hela familjen hem till mormor för att äta middag och fira Matilda. Fast det är inte riktigt sant när jag tänker efter för varken Joanna eller Victor ville följa med, Joanna var hos sin kompis Livia och Victor var hos sin kompis Nils.

Efter middagen så stack jag och Matilda in till stan för att träffa my favourites- Göran och Fredrik:) Fredrik hade några andra jättetrevliga kompisar med sig också. Vi gick till Ego, ett ställe som Fredriks kompis äger.

Lite senare stack vi till Blue Moon Bar och dansade loss i schlagerbaren. Dogge uppträdde btw.

Göran tyckte att vi skulle ha efterfest sen men det tyckte inte jag, jag är fan för gammal och det är bra att jag inser det iaf:)

Jag är inte särskilt sliten idag och jag har redan varit ute i pulkabacken med Victor, Steven och Lucas. Victors kompis Nils var också ute med sina föräldrar och dom gjorde en jättefin snögubbe och en snölykta. Victor följde med hem till dem för att äta lunch och då gick jag, Stefan och Lucas en promenad i snöstormen och handlade. Det var kallt men mysigt:)

I morgon börjar sportlovet och Joanna ska vara ledig hela veckan, skönt för henne!!:)

Hoppas att ni har haft det bra:)
Här är dårarna jag hängde med igår- Fredrik och Göran:) Tyvärr glömde jag kameran så det fick bli en bild från förra ggn vi var ute:)


Kommentarer
Postat av: Hannah

och ingen ringde mig??? När det blev schlager? ;) kram kram

2009-02-22 @ 18:25:39
Postat av: Anonym

Åhh saknar er, hoppas ni hade kul! Kram kram

2009-02-22 @ 20:00:43
Postat av: sissi

hehe

Postat av: Evis

Åhh saknar er, hoppas ni hade kul! Kram kram

2009-02-23 @ 20:58:22
URL: http://evisus.blogg.se/
Postat av: Jessica T

Hej hej!

Jessica från julibarn 08 här. Var en sak jag ville fråga dig. Kan du maila mig på [email protected]

2009-03-01 @ 14:12:07
URL: http://prinsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback