Den här veckan känns som 90-talet!

Den här veckan har jag otippade dejter inplanerade och det känns askul:)

Jag ska träffa lite olika människor som jag inte sett på SJUKT många år, vissa har jag inte sett på 15-16 år!!!

På onsdag är det fika med min fina gamla kompis Anna som jag tom bodde ihop med i en liten 1:a på 23 kvm!! Som om det inte räckte så hade vi ofta våra pojkvänner där, det var trångt kan man säga, men det funkade:)

På torsdag så kommer Jenny hit! Jenny och jag har kännt varandra sedan vi var på kollo, men nånstans runt -94 tappade vi kontakten, men nu är hon också mammaledig och vi ska ses- riktigt kul! Jag och Jenny har så störda minnen ihop, tex när vi liftade till Göteborg i varsin lastbil för att gå på nån konsert. På vägen blev Jenny ovän med sin lastbilschaffis för att han sa att GnR var bra musik så vi blev avkastade längs vägen och fick ta oss till Gbg bäst vi ville. Typ 15 år var vi.. Men det gick ju det också:)

På fredag ska jag förmodligen träffa Tord som jag lärde känna på språkresan i Torquay 1989!! Vi höll kontakten länge men nu är det massor av år sen vi hördes!

Dessutom ska jag ta mig in till stan i veckan och hälsa på Emelie som jag pluggade med för 11 år sen..världens roligaste Emelie:)
Emelie och jag hade nån uppgift i religion där vi skulle ut och intervjua valfri person om dna-kloning. Vi tyckte förstås att det var roligare att fika på thelins så vi hittade på en hel intervju med nån fiktiv tant. Det gick ju jättebra tills nån, besserwisser kommenterade högt, mitt under redovisningen, att "bassparna" som vi pladdrade på om egentligen uttalades bas-par.

Vi: bla bla bla bassparna hit å bassparna dit bla bla.
Han: Bas-par.
Vi: Va?
Han: Bas-par heter det.

Det ska bli så kul:)

Kommentarer
Postat av: Anna

Hur var veckan, låter som en rolig nostalgi vecka = ) Kram Anna

2009-03-11 @ 13:45:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback