grå onsdag...

Idag är det gtått och tråkigt ute och vi har bara haft en lugn och skön dag!

I morse klickade jag hem lite flera julklappar till ungarna, Joanna kommer bli nöjd:)
Efter det drog jag på Lucas overallen och så drog vi ner till Liljeholmen och tjackade strumpbyxor till Joanna eftersom det är luciatåg i skolan i morgon.

När vi kom hem så var vi ute och gungade ett tag och sen tänkte jag att Lucas skulle sova så att han hann vakna i tid till öppna förskolan.

När Lucas väl vaknade så bytte jag byxor på honom men därefter var det stopp, han VÄGRADE att ha på sig tröjan. Jag försökte locka med att vi skulle gå och sjunga hos marie på oööna förskolan, ngt som han älskar, men han bara skakade på huvudet och sa nänänänäääää. Okej.... hanvar tydligen sugen på att vara hemma vilket ju inte händer så ofta:)

så jag har suttit fint och surfat i typ 1,5 timme medan han har lekt med bilar och tåg! Rätt skönt att bara vara hemma ibland:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback