Veckan som gått..

..har varit bra, så kan man ju sammanfatta den:)

Ridskolan har kommit igång igen och en av Joannas bästisar Julia har börjat rida tillsammans med Joanna och Mira!
Dom red ut i skogen och det var jättemysigt. "Mammorna", dvs jag Sanna och Vesna fick följa med för att hålla koll på ledet och det gick väl sisådär:) "Och så om mammorna ööööökar lite på takten och föröker hänga med lite bättre" hördes lite då och då från ridläraren..;)

Joanna, Mira och Julia på rad:



Joanna och Mira


Joanna har haft många kompisar hemma hela tiden, det är så kul tycker jag!


På fredagen var det kräftskiva på gården, en rätt blöt tillställning på mer än ett sätt:)






Dagen efter tog vi en promenad ner till Vinterviken så att ungarna fick mata fåglarna


Man kan inte klaga på promenadvägen..




På söndagen var det kalas för August, Victors bästis. Hans tårta var populär:)

Victor med sin kompis!


Lucas har inte velat äta själv, men den här helgen bestämde han sig för att det är dags, och resultatet är blandat:)



Idag var det dags för den riktiga vardagen på riktigt igen! Joanna började på fritis idag ohc imorgon drar plugget igen. Jag och Lucas började dagen med en power walk och lekte nere i Aspuddsparken ett tag. Nu ska han få sova middag och jag ska ut i solen och läsa och dricka kaffe. Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Hannah

du har det så bra!!!! :)

ses snart. kram

2009-08-24 @ 12:43:49
Postat av: Petra

Jorå Hannahpanna, jag ska inte klaga.. Ibland är det såklart inte lika kul, men det bloggar jag inte om, ingen anledning att tråka ut er:)Snart ses vi, ska bli jättekul:) Göran ska med på fredag också och johan skulle kolla med Fredrik. Jag ska ringa anka nu och ragga med henne också. Hoppas på evis också!!

2009-08-24 @ 13:29:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback