Gillar inte Trollskogen längre!

Igår tog jag med Joanna och Mira och åkte till Trollskogen! Vi mötte upp Joannas klasskompis Julia med mamma Vesna och lillebror Gabriel samt klasskompis Erik med mamma Karin och lillebror David. Kul! Om det bara inte vore för att jävla Trollskogen hade stängt, alltså som i klappat igen för gott.

Men vad bra! Hade det inte varit läge att informera lite om det på hemsidan? Istället sitter det bara en lapp på dörren, men då är man ju liksom redan där.. Funderar starkt på att begära ersättning för t-banebiljetter för mig, Joanna och Mira bara för att liksom...

Ja, ja vi stack hem igen och hela gänget beställde pizzor som vi åt inne på Julias gård. Ungarna lekte och mammorna drack kaffe. Lucas tyckte att det var jättemysigt.

Kvällen var...ljudlig om man säger så. Joanna hade både Mira, Julia, Lea, Elina och Märta hemma så det var full rulle.. Kvällen avslutades med att Joanna, Elina, Julia och Victor klämde ner sig i vårt badkar och bubblade och gallskrek och tokskrattade. Slängde ut alla ungar, ja inte mina egna då:),  vid 20.00 och skyllde på att Lucas måste få lugn och ro, fast egentligen var dt nog jag som behövde det:)

Nu ska vi dra till ridskolan alldeles strax, Sanna och Mira kommer och plockar upp oss! Det är grymt väder så det blir härligt att sitta och fika lite med Sanna:) Just det, Julia ska provrida i gruppen också så jag får fika med Vesna också:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback