Fredag eftermiddag och normalt sett..

.. så känns alltid fredag eftermiddag så himla skön, men nu under sommaren så har man blivit lite blasé och tappat uppfattningen om dagarna så jag visste knappt om att det var fredag idag innan en granne berättade det:)

I morse lämnade jag Victor på dagis och i dag var det dags att byta avdelning. Victor fick bära sin låda med sina saker in i det nya huset och installera sig där. Han var väldigt stolt och superglad! Barnen har verkligen längtar efter att få flytta in där, det huset är alldeles nytt eftersom dom var tvungna att bygga ut förskolan, det har ju fullkomligt exploderat med ungar i "Kransen"!!

Efter det gick jag hem och lekte med Lucas ute på gården, det var roligt för han är ju så himla glad och lättroad, världens bästa unge tror jag minsann:) Vi klättrade i klätterställningen och åkte rutchkana och så jagade jag honom. Några sandkakor blev det också:)

Sen var det dags för honom att sova och jag satte mig med grannen Britten och fikade bort några timmar i augustisolen, sämre kunde man ju ha det! Nu är det dags att gå och hämta Victor och leka lite i parken.

I morgon blir det kräftskiva/skaldjursfest på Ingmarsö, det ska bli superkul!!! Det är lite knytisaktigt och jag och Ullis åkte ju på att slänga ihop ett bakverk och det känns ju verkligen som att vi är rätt personer för det..eller nåt;) Så i kväll ska jag alltså baka!

Nope, dags att sluta, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback