Lördag

Idag är det lördag och bara två dagar kvar tills min Joanna blir 8 år. 8 år! Det känns stort!

8 känns väldigt mycket större än 7 faktiskt men det beror nog på att det händer så mycket hos barnet under det första skolåret! Joanna har verkligen utvecklats och mognat! Mammas lilla söta tjej:)

Igår var det ju fredag och på dagen åkte jag för att handla klar5t de sista presenterna till lilla sötnosen.

Vi köpte hem man från kinesen och det var jättegott. Jag åt wokade grönsaker i currysås och ungarna åt chicken satay. Stefan käkade Thai ist, han älskar Paneng och verkar aldrig tröttna på det:)

Efter middagen tog vi ett glas vin på gården med Jonas.

Sanna ringde och frågade om vi skulle dra in till Snaps och ta en öl. Åkte in och mötte henne och det var inte så farligt kallt att sitta ute faktiskt. Behövde inte ens nån filt den här ggn, det går framåt:)
Vi fräffade
Johanna och Teppe, och det var superkul att träffa Johanna , det var ett tag sen och jag har saknat den lilla människan:)

Idag har jag inte gjort ett skit faktiskt, bara lekt med ungarna och slappat. Joanna stack till Eriksdalsbadet med sin kompis Julia och Stefan tog med Victor till Aspuddsparken för att titta på djuren.
Jag tog Lucas och gick förbi mamma en sväng. Hon pressade apelsinjuice till mig, det var precis vad jag behövde! Matilda var också där.

Nu ska vi äta tacos så nu lägger jag ner skrivandet!

Hasta luego!

Kommentarer
Postat av: Jessica T

Hejsan!

Haft lite strul med datorn. Mailade dig men vet inte om det kom fram.

Ha det så bra.

Postat av: Becki

Hallå.....det är tyst här.....

2009-04-30 @ 12:39:57
URL: http://knessas.blogg.se/
Postat av: Babbi - [Design & Foto]

Hej! Designutlottning hos mig, välkommen in :)

2009-04-30 @ 12:42:42
URL: http://babbidesign.blogg.se/
Postat av: Hannah

nu längtar jag väldigt mycket efter ett nytt inlägg här vännen! :)



KRAM

2009-05-26 @ 11:47:07
Postat av: Nanna

Men hallååå ! En månad och 10 dagar har gått.

Vill läsa om dig och ditt liv nu när jag inte träffar dig varje dag !



Kramis :)

2009-05-28 @ 10:53:48
URL: http://nannaas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback