Sovdag..

Idag har jag och Lucas..sovit. Ja det är väl i stort sett det vi har gjort!

Lucas vaknade redan 06,00. Vi gick upp och lekte lite och gjorde frulle till syskonen. När dom gick till skola/dagis vid 08,15 så började jag städa köket och Lucas satt så fint i sin babysitter. Han älskar att sitta där medan jag tex skurar köksbänken och sånt där vattnet rinner, det tycker han är mysigt. Så mysigt så han somnar:) Så jag lyfte in honom i sängen och la mig brevid hono och sov till runt 10-tiden.

Vid 10,00 gick vi alltså upp igen och fortsatte städa kök, hall och vardagsrum. Jag hann tom dammsuga och Lucas var störtnöjd med att sitta i babysittern och titta på. 12,30 började han gäspa igen och bli lite smågnällig så jag gick in med honom i sovrummet för att amma honom. Han stensomnade och sen sov han och jag till 15,30!!!

Nu har familjen precis kommit hem och jag har slängt ihop snabb middag åt Joanna. Hon spelar handboll i Hägerstensåsens skola på tisdagar och måste äta senast vid 16,00 för att inte få håll under träningen.

Idag har alltså varit en skön och slapp dag- precis vad jag behöver nu när jag är så superförkyld!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback