Så var det fredag igen...

...och veckan hade tagit slut... Där slutar väl likheten med Noicelåten, för jag ska inte ut och ha kul. Tyvärr faktiskt, för idag känner jag lite för att gå ut:)

Vad har hänt i veckan? Jag har varit på kör med Hannah och vi har "sjungit" och gjort diverse övningar som förutom att ge oss värsta superrösterna också ska ge oss värsta magrutorna. Iaf om man ska tro Caroline af Ugglas:)

Sen har jag och Lucas varit och hälsat på gamla Nicatorbrudarna och det var kul. Lucas sov hela besöket igenom, så trevlig var han!

Igår var jag och Lucas och hälsade på hemma hos Anette! Vi lärde känna varandra på mammagruppen när vi precis fått Victor och Hugo, och nu har det fallit sig så att vi är mammalediga samtidigt igen! Hon fick en liten Robin i augusti, och han var ju bara så himla söt!! Väldigt lik sin storebror Hugo:)

Just det, jag och Victor har hunnit med ett besök på Junibacken i veckan! Det var kul men Victor tyckte att det var jätteläbbigt att åka sagotåget, han blev så rädd för den stora råttan så han grät stackarn:( Men annars var det kul där!

Idag åkte jag in till stan och mötte syster yster Matilda och så gick vi till weekday och köpte ett par svarta Cheap Monday-jeans till mig, det behövdes ett par nya jeans!!

Stefan var värsta supermannen idag!! Först så halkade han och slog i ryggen som fan på morgonen! Han fick en tid hos naprapaten så det blev bättre men det gjorde ju fortfarande ont.. Men när jag åkte in till stan för att köpa jeans, efter att kollat tusen ggr att det var ok när han hade så ont i ryggen, så ställer sig människan och bakar egen pasta och gör värsta goda pastarätten i sällskap av _tre_ barn varav en är en trotsig 2,5-åring och en är en gosig bebis! Men det hade han såklart fixat galant.

Alltså, jag är impad, själv sträcker jag mig till makaroner och köttbullar när jag är ensam med alla tre ungarna..

Nu har moster Matilda och morbror Jakob varit här på middag och Stefan har precis gjort oss varsin Irish Coffee som var helt perfekt god. En trevlig kväll helt enkelt:)

Hoppas att ni också har det!
Kram!

Här får ni ut i natten:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback