Måndag morgon!

Gomorron gomorron! Nu är det måndag morgon och här ligger jag i sängen och kollar på The Voice! Bästa sättet att vakna på och det kommer jag sakna när det är dags för att börja jobba igen!!

I morse blev jag väckt på bästa sättet! Victor öppnar dörren och smyger upp i sängen och lägger sig nära nära och kramas. Kan ju inte bli bättre:) Han är så varm och mysig på morgonen:) Det dröjd några minuter och sen kom Lucas inspringande maniskt ropande "mamma, mamma" med utsträckta armar. Sötkillarna:)

Joanna somnade sent igår så hon var jättetrött och fick ligga kvar i sängen till 07.20, sen fick vi vara assnabba ist!

Vågar man hoppas på att öppna förskolan är öppen idag? Lucas behöver verkligen gå dit! Jag med!!

Just j-r, har ju helt missat att osa till dagisfesten som är i morgon!! Hoppas att det är lugn, vore lite trist om inte Victor fick komma.. Oops!

Nähärru...nu måste jag väl glida upp och duscha och fixa till mig så dan kan komma igång!

Puuuuuuuss!
Just det...här kommer en skön 90-talsreminder:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback