Vilat med Lucas!

Nu har jag och Lucas haft vila och det var grymt skönt! Det är ju verkligen nåt man kommer att sakna när man börjar jobba, det är ju jätteskönt att gå och lägga sig en timme mitt på dan, värsta lyxen:)! Jag ska nog bli spanjor så att jag kan ta siesta!!

Nu ska vi dra och handla lite så vi kan förbereda middagen i tid. Skönt att ha det gjort så hinner jag leka med Victor efter dagis ist fö att stå och laga mat!

Stefan och Joanna kommer lite senare för Joanna ska provrida i en ny ridgrupp i eftermiddag.

Hej då:)

Kommentarer
Postat av: UllaGulla

Hej älskling, vad skönt att du har börjat blogga igen. Vill hänga med i ditt liv när jag inte träffar dig. Vi kan väl ringas i veckan och prata lite mer. Många kära pussar o kramar till dig och fina barnen. Och Steve också förstås. Löv ju. /U

2009-06-03 @ 21:27:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback