Träffade darlingarna på Snaps!

I tisdags träffade jag Hannah och Evalena på Snaps! Johanna och Teppe kom förbi och det var kul!
Skummaste var ju snubben som ställde sig typ 2 meter ifrån oss och klädde av sig naken medan han skrek nåt konstigt.. Okeeeeej. Iaf så drack vi massa rosé och avslutade såklart på grillen:) Det var jättekul att träffa dom och vi bestämde att vi ska åka och hälsa på Johanna i höst när hon ska plugga i NY!

Bilder såklart:)

Hannah

Evis och jag


Evis testar filten..:)

..och bättrar på glanset:)

Hannah har kul som vanligt:)

Den lilla människan kom förbi;) Henne har jag saknat!

Självklart hade hon med sig Teppe:)

Plötsligt blev det jättekul!!!

Hannah höll sig vaken;)

Avslut på grillen..


Såååååååååååååååå kul att träffa er, repris igen snart hoppas jag:) Evis kanske kan bjuda hem oss till fina villan:)
Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaam!

Kommentarer
Postat av: Evis

Ja var såå kul att träffa er, eller det är alltid kul att träffa er alla! "Löfberglilagumman" - snygg.. hahaha. Ses snart!! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback