Godmorgon i regnet!

Igår regnade det i princip hela dagen och idag verkar det bli samma grej. Jag tyckte det var underbart med regn igår, friskt och skönt och ändå inte kallt. Idag tycker jag nog samma sak, men i morgon vill jag ha tillbaka solen!!

Igår klädde jag på mig och Lucas regnkläder och sen gick vi ut på promenad. Lucas tyckte att det var jättemysigt att åka vagn med regnskydd och satt i sin "lilla koja" och sjöng:) Jag lagade en ost-och skinkpaj när jag kom hem så middagen var klar redan vid 13.00 på dagen, dte kändes otroligt husligt av mig, och huslig är väl inte det som kännetecknar mig bäst.. Pajen var för övrigt grymt god!

Efter det gick jag och Lucas upp till granne Lotta och hennes fantastiskt sköna ungar och fikade lite. Lotta och hennes familj bor i Malaysia eftersom mannen jobbar där och dom har varit borta i tre år nu. Det är alltid lika kul när de kommer hem över sommaren. Joanna älskar att leka med deras två stora tjejer.

Sen var det dags att ge sig ut i regnet igen för att hämta Victor på dagis. Han var jätteglad och han och Lucas jagade varandra:) Fröknarna kommenterade att Lucas verkar väldigt härdad. Hmm..ja det kan man ju säga:)

Joanna kom hem från plugget och drog vidare direkt. Hon hade bestämt med en tjej från skolan att de skulle leka!

Jaaaa...jag har inte så mkt att berätta, för det har ju inte hänt så mkt direkt:)

Idag ska vi inte göra nåt direkt, det blir väl som igår. Lucas har en liten ögoninflammation så vi får hålla oss lite lugna.

Dagens visa;)
 
Ha en härlig  dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback