Tidsfördriv...

Hur gammal är du om fem år?
39- ooups!!!!

Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?

Lucas, Stefan och Victor
Hur lång är du?
173
Vem ringde du senast
Syster Matilda
Vem ringde dig senast?
Sanna S
Hur löd det senaste sms:et du fick?
"Hur mår Lucas?" av Sanna
Hur stor är din säng?
180
Har du stationär eller bärbar dator?
Både och
Hur många kuddar har du i sängen? 
 många, 9 st tror jag..
Hur många landskap har du bott i?
2
Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
strumpor
Tycker du om kinamat?
ja
Tycker du om kaffe?
ja
Sover du på någon särskild sida?
nej, just nu är jag glad om jag får sova:)
Kan du spela poker?
Japp
Tycker du om att mysa/kela? 
ja
Känner du någon med samma födelsedag som din?
ja
Vill du ha barn?
ja egentligen, men jag kommer inte skaffa fler.
Föredrar du havet eller en bassäng?
Havet
Vad spenderar du helst pengar på?
barnen
Äger du dyrbara smycken?
Ja några stycken
Sover du med gosedjur?
Nej, jag sover med gosebarn
Vad har du för ringsignal?
Vet faktiskt inte, nån vanlig signal som typ alla har!
Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
Inte många
Vad har du närmast dig just nu som är rött?
Ett visitkort från en person på Mayday
Flirtar du mycket?
Ibland så
Kan du byta olja på bilen?
inte en aning men det tror jag nog
Vilken var den senaste boken du läste?
El Chocko
Läser du dagstidningen?
Nä, kvällstidningar, alltså aftonbladet/expressen
Prenumererar du på någon veckotidning?
japp
Dansar du i bilen?
nej
Vilken radiostation lyssnade du till senast?
The Voice
Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?

En läkartid
När var du i kyrkan senast?
7 november


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul! Den tar jag! :-D

2009-01-20 @ 19:35:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback