Mycket bra helg och det blir man ju alltid glad av:)

Så var det ny vecka igen och det känns ju ännu roligare när man har haft en bra helg bakom sig:)

På fredagen var Steve på julbord och jag och ungarna var på "After dagis" hemma hos Erik och Nina. Det var supertrevligt, jättegod mat och gott vin och ungarna lekte och hade kul! Victor höll sig vaken ända till 00,45!!

August mamma Anneli och Simons mamma Helena, båda två är fantastiska tjejer som jag verkligen gillar:)



Killgänget, också kallade "blixtengänget" på dagis är bänkade framför...ja, Blixtenfilmen såklart:) Victor med blå popcornskål i famnen:)



Nils blev trött och somnade hos mamma Nina!



Erik såg till att vi hade mat och vin, det var han bra på:)



På lördagen var det dags att träffa dom bästa av dom bästa!! Helena hade styrt upp en kanonkväll på hennes jobb och vi hade tillgång till deras bar under kvällen och vi blandade massor av goda drinkar och åt god mat. Det var så fantastiskt kul att träffa hela gänget och det kan man ju leva länge på:) Vid 23.30 gick vi vidare hem till Helena och Peter och fortsatte festen där.

Bästa under hela kvällen var att Helena avslöjade den fantastiska nyheten att dom ska få en liten bebis:) HUE har hon kunnat hålla det hemligt såhär länge? Den sak komma i början av maj och OJ vad jag längtar!!!! Det gör nog dom med föresten:)

Steve i baren:)


Matte, Sofia, Ullis och Helena

Jag, Matte och Ullagulla

Johans rygg, Matte och Sofia som försöker komma fram till hur shakern ska användas:)

Jag har fått en perfekt drink:)

Sofia blandar den perfekta drinken:)

Helena och Sofia

Steve my man, Ullamy girl osså jag:)

Favvodarling Helena!!!!!


Tack för en kul kväll fina vänner:)


Kommentarer
Postat av: din älskling Ulla

Tack själv älsklingen! Man blir alltid så glad av att umgås med er. Puss, vi får ta en middag snart igen med alla barnen också

2009-12-01 @ 21:12:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback