Victor har kissat på pottan:)

De senaste dagarna har Victor velat ta av sig blöjan så fort han vaknar och så har han gått till pottan och...kissat:) Första ggn så var han så söt, han satte sig där som vanligt och pratade massor. Så brukar han göra och sen brukar han resa sig och gå därifrån-utan att ha kissat.

Men så igår så satt han som vanligt och pratade och så plötsligt tystnade han och stirrade förvånat på mig och så utbrister han "nu tommej det!!" (nu kommer det) och så kissade han:) Sen flög han upp och hoppade upp och ner och skrek "ja tunde mamma, ja tunnde!!" (jag kunde mamma):) Så gullig:) Efter det har han kissat flera ggr på pottan! Duktiga kille:)

Föresten har han börjat gå runt i Joannas klänningar här hemma och han känner sig assnygg:) Det är klart att han också vill få klä upp sig:)
Här har vi lilla Victor aka Victoria i två av sina favoritklänningar:)



Victor är rätt knäpp ibland. Idag låg jag och Lucas på sängen och filosoferade och Stefan stod brevid. Då kommer Victor in och säger "pappa, kan du kasta bort mig?" Han menade att Stefan skulle kasta honom i sängen. Ok, Stefan gjorde det lite försiktigt, men då blev Victor assur och skrek "Nä, du ska kasta mig på Lucas". Vi fick förklara att man faktiskt inte kan kasta 2,5-åringar på smp bebisar. Eller egentligen kan man ju inte kasta nåt på små bebisar:)

På dagis hade han förklarat för sin fröken att "pappa har köpt Lucas åt oss":) Han är fiiiiiiin min lilla Victor:)


Kommentarer
Postat av: Hannah

vad fin han är lillkillen!!!!

2008-09-24 @ 11:11:25
Postat av: Nanna

Åh hur söt är inte han!!! :)

2008-09-25 @ 18:29:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback