Ullis och Hugo

Idag var Ullagulla och Hugo här och hälsade på och det var jättemysigt! Hugo är så jättesöt med sina fina guldlockar, han ser ut som en liten prins:) Och tänk att han är min gudson, jag blir riktigt stolt:)

Idag frågade vi Ulrika om hon vill bli gudmor åt Lucas och det ville hon, det är vi glada för, det hade ju kännts hemskt jobbigt om hon hade sagt typ "han är verkligen jättesöt och så men jag vill helst inte vara hans gudmor" eller nåt liknande.., men det är nog inte så vanligt att man svarar så:) Nu ska vi bara se till att boka datum för dopet också...

Jag var också himla sjysst och bjöd Ullis på avancerad lunch i form av Keldas tomatsoppa:)

Lucas var sitt vanliga nöjda glada jag och satt fint i babysittern och log och jollrade mest hela tiden förutom när han sov en stund. Himla lättsam unge det där, men det lär jag väl få äta upp med tiden;)

Här är Lucas och hans blivande gudmor och hans gudbror om man nu kan kallas det?
På ena bilden ser man att Hugo läser saga för Lucas, han är himla smart min gudson, faktiskt något av ett underbarn med tanke på att han bara är 14 månader:)



Kommentarer
Postat av: UllaGulla

Åh, vilka fina söner vi har.. Det var verkligen mysigt att träffa er idag. Jag blev jätte glad över att få den stora äran att få bli gudmor till er fina klimp! Massor av kramar till er!

2008-09-17 @ 20:57:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback