Höstväder & Höstförkylning

I morse när vi vaknade var det riktigt kallt i lägenheten och man kände verkligen att hösten kommer smygandes. Jag längtar efter att elda i kakelugnen!

Både jag och Victor är sjuka, vi hostar, är förkylda och är hesa, så idag är både jag, Victor och såklart Lucas hemma. Victor har redan hunnit riva ner en tavla, men annars har vi det rätt lugnt och skönt än så länge.

Victor och Lucas sitter och tittar på Molly Mus, fast jag tror väl inte att Lucas fattar så mkt såklart, han tycker bara att det är trivsamt att sitta med i sin babysitter:)

Idag blir det mao en lugn dag vilket känns rätt skönt. Stefan skulle komma hem med lunch till oss mellan sina möten så att jag slipper släpa ut ungarna idag bara för att handla, det känns skönt eftersom Victor är så förkyld!

Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: stina

jag tog absolut inte illa upp!

amning är ju ändå det mest "naturliga",och känner man inte mig och inte vet om de problem jag har så är det klart man tänker jag ska amma!

( men jag tänker inte skriva om det på internetforumen ha ha)

det blir nog bra detta, och som sagt får ju johan en mkt mer tight kontakt där i början oxå.

man har ju fortfarande barnet i famnen så den får ju fortfarande samma närhet.

nu är det bara sepmånad kvar, längtar!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback