Bra helg!

I fredags var jag på grönan med blandade gamla Nicatorpeople, dvs en blandning av människor som jobbat på Nicator. Tanken var att vi skulle köra femkamp, men det var ju så himla kul att träffa alla så jag hoppade själva femkampen och satt och pratade och skrattade på kryddhyllan, det var minst lika bra;)

Efter grönan så tog vi färjan över till Gamla stan och hamnade på Engelen eftersom vi inte orkade ta oss in till stan och det blir så lätt att man tappar bort varandra på ett större ställe!

Jag hade jättekul och jag längtar efter att träffa dom igen:)

Här kommer några bilder:

Ja, som ni ser så tyckte jag verkligen att det var _jätteroligt_, värsta flinet:)


Alexandra, Sara-Maria och jag


Lillasyster Matilda följde med, här tillsammans med Alex:)


Hannah, Anne och Alexandra på kryddhyllan


Fredrik dök upp vilket såklart var sjukt kul med betoning på sjuk, för knäppare människa får man ju leta efter, men jag menar det som något positivt:)



På lördagen gjorde vi inget speciellt, vi tog det bara lugnt och hängde här hemma. Idag har vi varit på frikis och svettis och Joanna tränade!

Ha det bäst,
Kram!


Kommentarer
Postat av: Nanna

VAD KUL!

Synd att jag inte kunde va me.

Ska vi till nicator på torsdag? :) kan du då?

Puss O kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback