Alla kan sjunga

Igår var jag, Hannah, Nanna och Teppe på Caroline af Ugglas "Alla kan sjunga"-kör och det var ju en upplevelse:)

Det var iofs askul fast det kändes ju lite halvmuppigt att stå med 100-tals andra och lära sig gäspa i grupp, sjunga med näsborrarna och göra ljud samtidigt som man skulle _röra_ sig. Det blir ju som koreografi. Fast det var faktiskt kul:)

Nanna var så söt, hon såg ut som om hon hade hamnat bland ett  gäng riktiga dårar! Efter ett tag viskar hon "jag tror inte att jag kommer att fortsätta med den här kören" SÖTNOS!!:)

Hannah var också gullig, hennes mål med körandet är att kunna sjunga med i "ja må han leva" när hon är med sin killes musikaliska släkt:) Så ni hajar ju nivån på oss:)

Man kan lätt sammanfatta det som att vi ger "hellre än bra" ett ansikte:)

Hannah och jag tänker fortsätta men nånting säger mig att vi inte kommer få sällis av Nanna och Teppe, dom får vi nog möta upp på Snaps eller nåt istället men då är det å andra sidan inte omöjligt att vi får höra dem sjunga:)

Jag tycker att Caroline af Ugglas är grymt skön!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback