Hej hej

Helgen var kul! I fredags var jag och klippte mig på Klippoteket på Sibyllegatan. Syster Matilda jobbar på cafét som hör till salongen så efter klippningen passade jag på att luncha med henne, mycket trevligt:)

På kvällen var det lungt och skönt och vi käkade middag och kollade Idol och det var i princip det vi gjorde. Matilda kom förbi efter jobbet.

Lördagen var mer partybetonad! Jag och Matilda stack till Alexandra på en liten förfest tillsammans med Hannah och Johan och sen gick vi ner till Vindhem och mötte Anne, Göran och Sara-Maria och så åkte vi på tacokryssning och rockade till Pumpbolaget! Det var kul:) Sen skulle vi gå vidare med det var så sjukt mycket folk! Först skulle vi in på Golden Hits, men tjena- löningshelg vid 23-tiden är inte riktigt rätt tid att komma till Golden, kön var stört lång! Istället gick vi mot Hells Kitchen, men då kände jag att jag ville åka hem ist så jag och Matilda tog en taxi hem ist.

Det var nog lika bra för när jag kom innanför dörren så var det livat kan man ju säga. Lucas skrek och ville inte sova och Victor var vaken och ledsen. När jag kom in i sovrummet sa han "mamma, haj du klippit håjet klart nu??" Åhhh gubben, han trodde att jag var pch klippte mig hela natten:) Söööööt!

Jag tog Lucas och fick honom att somna om och Stefan tog Victor och så blev det lugnt och skönt igen och vi sov hela natten! Joanna märkte ingenting av vad som pågick utan snarkade lugnt vidare:)

Idag skulle jag egentligen ha fikat med Carro från mitt jobb, men jag hade glönt bort att det var höstlov så joanna är ju hemma från skolan. Vi sköt på det till nästa vecka istället!

Nu ligger Lucas och sover middag och jag ska skura golven. Kul! Näääe kanske inte, men skönt och fräscht när det är klart!

Ikväll blir det kör med Hannah hoppas jag om hon inte har ngt annat för sig!

Vi hörs:)

Kommentarer
Postat av: Hannah

Klart det blir kör!!!! :)

2008-10-27 @ 12:52:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback