Grattis Hannah:)

Idag fyller min vän Hannah 31 år och det ska jag såklart uppmärksamma:)
HIPP HIPP HURRAAAAAA för Hannah som fyller 31 år idag:) Jag hoppas att vi kan fira dig snart gumman, du kan få en Rom cola om du vill:)

Här kommer en bild från Hannahs 30-årsfest förra året. En jättekul fest som dessutom var den sista på länge för mig eftersom jag sedan blev med Lucas:)

Hannah är i gult på bilden och jag är den som ser ut som en idiot som tror att jag är cool. Då fattar ni vem:) På sidan av mig och Hannah står underbaringarna Johan och Alexandra.


Grattis Hannah, hoppas att dagen har varit kanoners:)
Kram!!

Kommentarer
Postat av: Hannah

Tack tack tack, vad fin du är!!! Jag ställer gärna upp på drinks!!! :) Kram kram och puss

2008-10-07 @ 08:33:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback