Skumma tjejen i affären

Ikväll gick jag och handlade lördagsgodis till Joanna.

I kassan satt "skumma tjejen". Eller jag vet inte om hon är så jävla skum, men hon säger alltid så skumma grejer och det är alltid lika intressant och se vad hon ska säga:)!

Lyssna bara på dagens konversation:
Skumma tjejen: "hej, har du inte John med dig idag?"
Jag:" Ehhh vilken John??"
Skumma tjejen: "Din son, Jag brukar kalla honom för John!"
Jag: "Jahaaaa. Ehh, varför då liksom?"
Skumma tjejen: "Han är så lik John, men det kan nog inte du som är mamma se"
Jag: "Men backa ett steg, vem är John?"
Skumma tjejen: "Näää, det vet jag inte"

Ja, inte mycket som kändes klockrent där:)

Kommentarer
Postat av: Nanna

Hahaha. Frisk tjej!!! Erkänn att du är lite rädd för henne?

Postat av: Petra

Haha, klart jag blir lite rädd!!:) Fast mest road, eller kanske snarare oroad..:)

2008-11-23 @ 08:14:00
Postat av: Åsa

Eh, psyko människa. Verkar ju livsfarlig;)

2008-11-23 @ 09:27:14
URL: http://whilto.blogg.se/
Postat av: sissi

ha haha! miffo!

2008-12-04 @ 14:15:57
URL: http://gusan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback