Lite gamla bilder

Satt och rotade och sorterade bland gamla bilder och hittade ett gäng från när vi var på Mallorca.. Tänk vad lätt det var att resa när vi bara hade Joanna, kan tänka mig att det blir lite annorlunda nu med tre busar;)

Titta vad liten Nanna är:)



Här hade Victor preciiiis flyttat in i mig, jag var i vecka 11:)

Och Steve har bara bränt sig liiiiite i fejan:)


Stefan körde go cart med Joanna och hon tyckte att det var grymt kul!! Det gick väldigt fort och jag var riktigt rädd!! Dom som jobbade där fick tom säga till Stefan att lugna ner sig.. Seriöst, ska man behöva säga till om det??;)


Äntligen i mammas famn igen!!

Moster Matilda var också med på resan!




Här kommer några gamla bilder från när vi var på Cypern med Sanna, Micke, Mira och Emma

Joanna och Mira- åhhh så små dom var:)


Världens sötaste Joanna


Kommentarer
Postat av: Nanna

Åh vilken härlig bild på tjejerna i deras hattar!! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback