Från "du är vad du äter" till Halloumi!

Det är så sjukt gott med Halloumiost! Efter att jag slutade vara gravid så trodde jag ju att jag hade kommit över mitt halloumimissbruk, men nu suger det till igen:)

Jag har redan föreberett Steve på att han nog kommer få steka lite ost ikväll!

Barnen sover nu iaf, Joanna och Victor somnade framför soffan medan vi kollade på Du är vad du äter och Lukas somnade alldeles nyss i min famn.

Lite småsjukt eller åtminstone ironiskt att "Du är vad du äter" inte riktigt har rätt effekt på mig:/ Jag blir ju för tusan SUGEN på nåt när jag ser programmet, som tex nu när jag vill ha ost:) Alltså, man undrar ju om det är någon form av postpubertal trots, typ "kom inte här och tala om för mig..." Fast då är jag ju rätt nördig alltså.. Men det är jag nog:)

Iaf så har stackars Joanna värsta exemen på hela låren märkte jag ikväll så hon får vara hemma i morgon och så får vi försöka få en läkartid. Igen ska jag väl tillägga, för vi var på vårdcentralen idag också av andra orsaker! Ja ja, får man inte vara stammis på krogen längre så är väl kanske vårdcentralen bättre än inget. Kanske.

I morgon har Joannas klass klassfest och jag är någon form av arrangör tillsammans med några andra föräldrar. Det ska bli kul:) Joannas första klassfest:) Det väcker roliga minnen!!

Godnatt, nu drar jag och käkar ost. Var snälla och påminn mig inte om det faktum att man faktiskt är vad man äter:/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback