Kalle Anka-fötter vs. pensio-fötter?

Jag har fått Kalle Anka-fötter som är helt breda och ser ut som paddlar eller nåt!

Man skulle också kunna kalla det för pensio-fötter, de påminner starkt om vad man brukar se på gamla människor mellan ett par foträta svarta stadiga promenadskor och en beige kappa, nämligen ett par jämntjocka vrister.

Kalle Anka-fötter vs pensio-fötter- känns som dött lopp.

Igår kväll upptäckte jag att jag inte har några fotknölar kvar och att mitt fotvalv, som normalt är väldigt markerat, liksom flutit ut till en jämn massa. Jag ser liksom svampig ut. Står jag stilla mer än några minuter så blir det som mjölksyra i hela benen och dom blir så tunga så det värker.

Hur kan man ha så mycket vatten i benen??????????

Igår kväll låg jag på sängen och kollade på tv. Jag hade benen högt upp i ett befängt försök att få vattnet att rinna iväg.. Joanna låg brevid. Hon tittar på min pensio-vrister och säger "mamma, varför är dom så raka?"
Det är verkligen det dom är- raka! Det finns inte tillstymmelse till form.

Snart kommer jag bergis ha lika tjocka vrister som lår. Det känns inte okej.

Jag ska ringa barnmorskan i morgon och se om det finns några tabletter man kan ta.

Kommentarer
Postat av: Johannpannan

kan du tipsa vidare då?? Vi är många med svullogrejer så här i slutet av pregnancyn!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback