Godmorgon söndag

Vaknar till en ny dag och alla jävla blåsor är kvar i munnen och på  tumgan och förkylningen sitter liksom där den sitter. Undrar om det blir värre av attt jag är gravid? Alltså jag tänkte eftersom man har så svullna slemhinnor och sånt- rätt svullen överlag faktiskt:)

 Det gör så jävla ont och det är inte kul alls!

Benen värker idag, känns som värsta mjölksyran efter ett hååååårt träningspass, och DET mina vänner är ju verkligen konstigt.

Min jobbarkompis Lotta fick barn för ett par dagar sen, GRATTIS LOTTA:)
En liten flicka som tydligen vägde över 5 kg och var 55 lång. Man kanske inte ska säga liiiiten flicka då? Jo, fast allt är ju relativt:) Klart att hon är liten ändå:)

Fast jag hoppas innerligt att min väger mindre än 5 kg.

Inatt skulle jag se på "this is england" (ja jag vet att jag ligger 1000 år efter alla andra, men jag hinner nästan aldrig kolla på video och bio existerar typ inte), men fjärrkontrollen funkade inte så jag kunde inte välja textning och jag oooorkade bara inte kolla utan text, man måst anstränga sig alldeles för mycket då för att hänga med.

Så det fick bli en svensk film istället, som heter Du & Jag, men den var helt ok!

Fördelen med att se på film väldigt sällan är att det ALLTID finns något att hyra ssom tom känns nytt och fräscht:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback