Frukost på sängen och vecka 36!!!

Idag är det Mors dag och jag fick frukost på sängen:)
Stefan och barnen kom in och sjöng så fint- det kändes nästan som födelsedag:)

Jag fick present! Kanske inte den mest romantiska presenten, men grymt uppskattad!!
Jag fick en baden baden, och den ska få symbolisera mitt liv de närmsta veckorna framåt nu när jag slutar jobba!! Om solen vill förstås:) Då ska jag sitta på gården och läsa hela dagarna, jag ska INTE göra många knop. Det ska bli skönt efter de senaste månaderna som faktiskt har varit rätt så jobbiga med allt vad det innebär att jobba, ha två barn hemma och ett i magen samt allt som ska göras hemma..

Men det är klart, jag kan ju tänka mig att sitta där även när bebisen är född, jag måste ju få återhämta mig;)

Förutom att det är Mors Dag så går jag idag in i vecka 36!!! Helt galet, för det innebär ju att det bara är 4 veckor kvar till v 40 när bebis ju ska börja fundera på att komma ut. Spännande!!

Idag har jag iaf premiärsuttit, och det var perfekt:)
image382

Grattis alla fina mammor på Mors Dag!!


Kommentarer
Postat av: sissi

Tycker jag var en VÄLDIGT fin gest på morsdag! Jag fick ingenting inte grattis.. hehe! Skönt att det är nära nu va? snart får du snusa bebis Petra myzzzz! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback