Ny man och ny dotter har jag tydligen fått.

Johanna på jobbet drömde att jag och Per som också jobbar på vårt jobb var hennes föräldrar. Vi var på solsemester och stod sådär familjefint och bollade i vattnet. Jag skällde på Per för att han lät Johanna gå för långt ut i vattnet.
Sen kom Göran och Anne, också kolleger, gåendes sådär snyggt vid strandkanten. Dom frågade om vi skulle gå och äta middag tillsammans och det ville vi såklart. Ja, jag och Per förstås, Johanna fick såklart inte följa med, hon fick sova på hotellet.

Min tolkning är att om man slår ihop mina och Pers barn så har vi snart ett helt harem tillsammans eftersom Per har fyra och jag snart har tre. Därför känner Johanna sig trygg med oss. Hon litar på oss.

Johanna- jag skulle inte låta dig drunkna! Jag står bakom dig-alltid.

Iaf så tyckte Per att det var en väldigt fin dröm som han nästan fick tårar i ögonen av. Han frågade om vi kanske kunde leka den leken på jobbet nästa vecka? Ja såklart vi kan svarade vi. Men sen börjar man ju undra, var det så att Per föreslog att vi skulle leka mamma pappa barn tillsammans?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback