Toto har börjat sluta kalla sig för toto:(

Okej, jag inser att det ser sjukt ut rent språkligt att inleda med att skriva att "någon börjat med att sluta något", men ändå:) Han har börjat säga Vittoj istfö Toto vilket ju förstås mer liknar victor, men jag får som en klump i magen när jag tänker på att han blir _stor_ nu! Och nu ska min lilla bebis bli storebroooor!

Det blir viktigt för oss att komma ihåg att Victor inte är jättestor bara för att det kommer en ny bebis och flyttar in hos oss!
Samma gäller Joanna, även om hon är stora damen så måste vi komma ihåg att även 7-åringar behöver krypa upp i mammas och pappas famn iblan och få höra saga på kvällen:)

Visst har jag fina barn??? Hur kunde vi få till dom? Nått rätt har vi iaf gjort:)

Men allvarligt- man ska se på sina barn med en enorm ödmjukhet! Jag är fantastisk tacksam för vad jag har fått och för allt jag får vara med om tack vara mina små solstrålar!! Och tänk att jag ska få ett till barn!!!!!!!!!!!!!!:) Ren lyx att ha så många att älska.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback