Längtar efter att vara vanlig nu

Nu längtar jag faktiskt efter att vara helt vanlig, alltså ensam i min kropp om man säger så:) Visst är det mysigt att hela tiden känna att man har sin lilla hos sig, men nu börjar jag känna att det är dags för next step- jag vill vara bara jag i kroppen och ha bebis på utsidan.

Jag längtar efter att orka träffa mina kompisar, efter att palla vara social. Jag är tråååååååkig som det är nu och tråkig är helt enkelt inte speciellt kul..

Jag längtar efter Ullis och Helena

Kommentarer
Postat av: Anonym

Och som du säkert förstått så lääängtar jag efter dig! Jag satt och soltorkade på samma plats igår som vi sitter och glassar på ihop på bilden. Det var inte jätte varmt i vattnet, men du vet hur badsugen eller vilket behov man har av en tvätt efter ett par dagar där ute.

2008-06-18 @ 19:51:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback