För ett par dagar sedan försvann Toto..

..och även om han kom tillrätta rätt snabbt så hann jag bli riktigt orolig och närapå få panik!!

Vi var på Joannas skolgård och hade avslutningspicknick och toto kutade runt sådär som toto gör, dvs helt vilt och planlöst. Plötsligt dök han in i häcken som löper runt skolgården och som skiljer skolan mot vägen. Bakom häcken är det ett sånt där staket med galler typ, kommer inte på vad det heter... Jag bad Stefan hämta tillbaka honom för jag tänkte att det kan ju ligga grejer där som inte är så bra för toto att leka med, typ flaskor m.m.

Stefan kollar in i buskarna och upptäcker att Toto är..borta. Puts väck borta, ingen toto i buskarna.
Jag kryper också in och upptäcker HÅL i staketet. FAN FAN FAN vart är toto????

Vi springer längst häcken och försöker kolla igenom buskarna och vi får hjälp av flera hjältar, men ingen kan se lilla Toto. Vi ropar och ropar, men allt jag kan se är de stora lastbilarna som kör runt på baksidan av skolan (lastplats). Jag får värsta paniken och tänker att toto såklart har stuckit för att kolla in lastbilarna och att han såklart kommer bli överkörd när som helst. PANIK!!!!

Men så plötsligt ser jag Stefan komma gående med lilltoto på armen från andra sidan skolgården. Han har lyckats springa runt hela stora skolgården på insidan av häcken.

Lättnaden var helt otrolig, jag klarar INTE sån stress just nu.

Vad skulle jag gjort utan min lilla älskling??

Här är han på sin nya cykel precis när han köpt den, visst ser han glad ut?:) Och vi köpte en hjälp såklart också, det här var bara en liten provtur:)

Kommentarer
Postat av: sissi

åh! första riktiga cykeln! Vad fin han är victor!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback