Dagen BF som i beräknad födsel är här!

Japp, då kan man ju verkligen säga att det sista delmålet är nått- Idag skulle ju tredje hjärtat komma ut till oss. Så var det ju sagt.

Visserligen har han ju drygt tre timmar på sig, men njaaaa- det verkar inte riktig vara på g...
 
Joanna startade på dag 11 efter bf och Victor startade på dag 8 efter bf, så han har ju att brås på.

Vi har en liten tävling här hemma som går ut på att gissa när bebben kommer och Joanna gissar på att han ska födas den 3/7 eller 8/7,

Stefan och mormor gissar på 4/7 utav helt olika anledningar; Stefan gissar på 4 juli pga att det är USA´s nationaldag (hur nu vår bebis blev inblandad i det...) och mormor därför att hennes mammas syster, tant Lindali, hade fyllt år då- om hon hade levt förstås.

Själv tror jag på 6/7 fast det är mest för jag tycker det skulle bli ett snyggt personnummer- 080706, och jag är ju lite siffer-och bokstavsnörd:) Fast det kanske är en utopi, jag menar vågar man hoppas på att inte gå över mer än 7 dagar...?

Vad Victor gissar på vet jag inte riktigt, jag tror inte att han ens har fattat att det ska komma någon;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback