Misslyckad bröstförstoring!

Okej, jag erkänner,  det är bara en luring, jag ÄR inte gravid, den här stora utväxten på magen som jag har fått är ingen bebis, det är egentligen en misslyckad bröstförstoring!

Ett jättelikt silikoninplantat som liksom halkat fel och lagt sig mitt på magen istället. Jag ville inte erkänna det tidigare, kände mig lite fåfäng och så, men nu vet ni. Fan, jag skulle inte ha tagit så himla stora inlägg!!!!!

Och de där svullna fötterna är botoxinjektioner som inte blev riktigt som de skulle.

.......................eller nåt.

8 dagar plus- kanske dags att komma ut nu???


Silikoninlägg på vift!!???

Kommentarer
Postat av: Hannah

Ja, asså nu får han se till att hitta ut.... puss & kram

2008-07-08 @ 08:42:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback