Barnen som ger ordet "tvärslockna" ett ansikte:)

Jag måste ju bara visa mina bästa "tröttbilder" på ungarna:) Snacka om att tvärslockna!

Victor har somnat bak och fram i stolen i morgonrocken mitt i favoritfilmen "Halvans ambulans"


...och Joanna har tvärslocknat rätt över soffan och bordet:)


Fast mina barn har alltid lyckats somna på konstiga ställen coch helt otippat, alldeles nyss hittade jag dom här bilderna på Joanna som är tagna 2004-12-23:

 

Joanna har alltid kört på i 180 tills det helt enkelt inte funkar längra, då stupar hon. Victor är inte riktigt så, han blir trött och säger att han vill gå och "hovva" (sova):)

Kommentarer
Postat av: Jenny & Benjamin (från januarigruppen)

Hjälp, vilka roliga bilder :D

Det ser inte särskilt bekvämt ut, men tydligen är det just det är..?

:D

Postat av: Jennie

hahaha helt klockrent!

2008-08-04 @ 15:26:14
URL: http://grafiskformgivare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback