Vem förföljer vem?

Jag har en stalker efter mig på jobbet. Nanna. Det är faktiskt jobbigt, jag kan inte gå förbi receptionen utan att hon sitter där och tittar på mig med en "stalkig" min...
image199

...Jag kan inte stå bakom blomman utan att jag känner hennes blickar på mig...
image200

..och jag kan inte titta fram genom blomman utan att hon kollar tillbaka mellan bladen...

image201

Ser ni den lilla människan som stirrar fram mellan bladen? Faktiskt obehagligt.-----------;)

Fast det finns mycket bra med henne också, idag berättade hon för mig att det fanns semlor i delin, så vi gick ner vid fikat och köpte varsin. Sen får hon mig att skratta varje dag, och det är jag väldigt glad för, det gör mina dagar sååå mycket lättare nu när jag faktiskt är väldigt trött även om jag försöker att inte låtsas om det.

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://nannas.bloggagratis.se/
= OBEHAGLIGT... läs rubriken

2008-01-29 @ 22:26:15
Postat av: HJÄLP

Min Nanna är underbar.

Hon och jag kanske bråkar rätt ofta men hon är fortfarande den bästa syster man kan ha.
Du har en underbar pojkvän också.
Min bloggs namn är efter dig.

2008-01-29 @ 22:29:51
Postat av: johannapannan

haha
det ska finnas sådana personer i ens omgivning. folk som gör en glad


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback